نحوه ساخت سایت یا وبلاگ رایگان در بیگ سایت
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
نحوه ساخت سایت یا وبلاگ رایگان در بیگ سایت

برای ایجاد سایت یا وبلاگ رایگان در بیگ سایت تنها کافیست در بخش ثبت وبلاگ جدید فرم مربوطه را کامل کنید.

ساخت سایت یا وبلاگ رایگان در  بیگ سایت

در فرم ثبت نام وبلاگ یا سایت رایگان می بایست یک نام کاربری (username) برای خود در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که آدرس اینترنتی وبلاگ یا سایت شما بصورت www.username.bigsite.ir خواهد بود، بنابراین اگر آدرس خاصی مد نظر شماست بطور مثال www.yourname.bigsite.ir تنها کافیست نام خود (yourname)را به عنوان نام کاربری وارد کنید. در انتخاب نام کاربری خود دقت کنید(آدرس اینترنتی سایت یا وبلاگ شما بر اساس این نام تعیین می شود ) تا در آینده نیاز به تغییر آدرس وبلاگ و ایجاد وبلاگ جدید نشوید..

کلمه رمز

در فرم ثبت نام از شما خواسته خواهد شد که کلمه رمزی را نیز برای ورود به بخش مدیریت و ارسال مطالب در وبلاگ یا سایت خود مشخص کنید. در انتخاب کلمه رمز بهتر است عبارات یا کلماتی را در نظر بگیرید که به خاطر سپردن آن برای شما آسان باشد و در عین حال قابل حدس توسط دیگران نباشد. از در نظر گرفتن کلمه رمزهایی مانند 1234 ، خود نام کاربری و یا دیگر موارد قابل حدس برای سایت یا وبلاگ جدا خودداری کنید .

ادرس ایمیل خصوصی

ایمیلی که در این بخش وارد میکنید در نزد سایت ساز بیگ سایت محفوظ هست و در جایی نمایش داده نمیشود.این ایمیل تنها برای ارسال نام کاربری و کلمه عبور و یا دیگر پیامهای سایت یا وبلاگ مورد استفاده قرار میگیرد و در وبلاگ شما نمایش داده نخواهد شد.ورود ایمیل خصوصی الزامیست وپس از ثبت نام ، نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به بخش مدیریتی وبلاگ یا سایت شما به این ایمیل ارسال خواهد شد.

ساخت سایت یا وبلاگ رایگان در  بیگ سایت

موضوع سایت 

در این قسمت نقسیم بندی موضوعات وبلاگ بصورت پیش فرض وجود دارد شما از میان موضوعات در نظر گرفته شده آن که  به موضوع مطالب شما مربوط و یا نزدیک تر است را  انتخاب نمایید .این گزینه برای معرفی بهتر وبلاگ شما به موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است.

آموزش ساخت وبلاگ

عنوان سایت یا وبلاگ

عنوان وبلاگ شما کاملا وابسته به سلیقه نویسنده وبلاگ است.
پیشنهاد میکنیم عناوین تکراری و بسیار معمول و یا عنوان دیگر وبلاگ های مشهور را برای وبلاگ خود انتخاب نکنید. یک عنوان اختصاصی به خوانندگان وبلاگ شما کمک خواهد کرد تا آنرا راحت تر به خاطر بسپارند. لطفا با در نظر گرفتن فرهنگ ، قوانین و عرف رایج در ایران نسبت به انتخاب عنوان وبلاگ اقدام نمایید

شرح سایت یا وبلاگ

نوشتن یک توضیح کوتاه برای وبلاگ می تواند به خوانندگان کمک کند تا با سرعت بیشتری با نوع مطالب وبلاگ یا نظرات نویسنده آن آشنا شوند.
بنابراین انتخاب شرحی مناسب به شما کمک میکند وبلاگ بهتری داشته باشید.بخاطر داشته باشید که موتورهای جستجو برای معرفی کوتاه و مختصر وبلاگ شما از این قسمت استفاده می نمایند.

نام نویسنده

شما میتوانید هر نامی را به عنوان نام نویسنده وبلاگ یا سایت وارد کنید. این نام میتواند نام واقعی شما و یا نام مستعار شما باشد. این یک فرضیه هست که اکثر خوانندگان تمایل دارند نام واقعی نویسنده وبلاگ را بدانند و با آن وبلاگ ارتباط بهتری برقرار میکنند.

ایمیل نویسنده


لزومی در پر کردن ایمیل نویسنده وبلاگ نیست ولی بایستی توجه داشته باشید که در صورتی که ایمیل نویسنده وبلاگ را وارد کنید مشخصات وبلاگ مانند( نام کاربری و کلمه عبور ) به این آدرس ایمیل ارسال خواهد شد.

منطقه زمانی

آموزش ساخت وبلاگ
شاید شما در منطقه دیگری خارج از ایران باشید و مایل باشید زمان ارسال مطالب به سایت یا وبلاگ اتون را با زمان منطقه جغرافیایی محل سکونت خود تنظیم کنید. در چنین شرایطی می توانید منطقه زمانی دلخواه خود را ار فهرست مناطق زمانی انتخاب کنید.
نوشته شده توسط:آرمان عزیزپور

نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت15:44---14 دی 1394
...very nice...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته و آدرس azizpour-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 AZIZPOUR-PC