آموزش تبادل لینک
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
آموزش تبادل لینک

با سلام از این که سیستم ما را برای تبادل لینک انتخاب کرده اید بسیار متشکریم شما به آسانی می توانید لینک سایت یا وبلاگ خود را در این سیستم ثبت کنید و آمار خود را بهبود ببخشید . در این مطلب آموزش تصویری و گام به گام نحوه تبادل لینک را به شما نمایش خواهیم داد:


قدم اول :
ابتدا لینک ما را در سایت خود قرار دهید ! توجه داشته باشید منظور از لینک ما آدرس سایتی است که برای تبادل لینک به شما معرفی شده است در تصویر زیر آدرس ما با نام Example معرفی شده است.


آموزش تبادل لینک


لینک سایت ما که برای مثال www.Example.com انتخاب شده است را در قسمت پیوندهای سایت خود که در بعضی از سایت ها لینکستان نیز نام گذاری شده است قرار دهید . برای مثال در زیر تصویر یک وبلاگ را که می خواهد با سایت ما تبادل لینک کند آورده شده و در حال لینک کردن سایت ما در وبلاگ خود است:


آموزش تبادل لینک



قدم دوم:
بعد از قرار دادن لینک ما در سایت یا وبلاگ خود آدرس وبلاگتان را در قسمت مورد نظر قرار دهید و دکمه " ثبت لینک " را بزنید مانند تصویر زیر:


آموزش تبادل لینک

 

قدم سوم:
با زدن دکمه ثبت لینک وارد مرحله مشخصات می شوید . در این مرحله نام و ایمیل خود را وارد کنید . سیستم به صورت اتوماتیک مشخصات سایت شما را دریافت و در جای خود قرار می دهد بعد از تکمیل فرم دکمه تایید را بزنید تا لینک شما در سایت ما قرار گیرد و مانند لینک های دیگر در فهرست بزرگ سایت نمایش داده می شود.


آموزش تبادل لینک

با زدن دکمه تایید لینک شما برای همیشه در سایت ما قرار خواهد گرفت
نوشته شده توسط:آرمان عزیزپور

نظرات شما عزیزان:

مرادی
ساعت13:48---15 دی 1394
ممنون داداش این لازم بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته و آدرس azizpour-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 AZIZPOUR-PC